خدمات فیلمبرداری و عکاسی

فیلمبرداری و عکاسی

 

فیلمبرداری و عکاسی، دو شاخه از مهمترین شاخه های رسانه های تصویری و دیداری است. اگر به ریشه این دو شاخه نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که فیلمبرداری از رونق تاریخی هنر عکاسی آغاز شده و در واقع عکاسی، مادرِ صنعت فیلمبرداری است. فیلمبرداری به ثبت روایت ها در دل زمان می­پردازد و عکاسی زمان را در یک قاب فیکس می کند تا ارزش لحظه ها را به دست بیاوریم.

خدمات فیلمبرداری و عکاسی در طلوع فیلم انجام میشود، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 88968538-021

امروزه فیلمبرداری به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای رونق و توسعه صنعت مالتی مدیا و دنیای دیجیتال و ویدئو شناخته می شود و شناخت و آگاهی از این ابزار در وجوه مختلف، به رونق رسانه، کمک شایانی می کند. باید توجه داشته باشیم که فیلمبرداری، دارای شاخه های مختلفی است که میزان دقت و مهارت در هر شاخه ارتباط مستقیمی با کار در شاخه مورد نظر دارد. قطعا فیلمبرداری از یک فیلم داستانی، اختلاف زیادی با فیلمبرداری از یک مجموعه صنعتی دارد. این اختلاف از میزان نوردهی و قاب بندی های فیلمبردار برای هر پروژه و سوژه آغاز می­ شود و بسته به مهارت و تجربه و انتظار ما از خروجی نهایی متفاوت است.

عکاسی، به عنوان یک هنر صنعت فراگیر، وظیفه ثبت لحظات مهم را در دنیای مدیا بر عهده دارد. این لحظات مهم از ثبت کردن ظرافت های یک محصول تولیدی در دنیای تبلیغات، تا ثبت یک لحظه مستند ورزشی یا راز بقا را شامل می شود. در دنیای عکاسی حرفه ای توجه به لنزها و نورسنجی بسیار مهم است. لنزهای مختلف، جهان های تصویری مختلفی را ثبت می کنند و خروجی متفاوتی را رقم می زنند.

دنیای عکاسی و فیلمبرداری، دارای خدمات بسیار زیادی است. یکسوی این خدمات به دنیای پرتاثیر تبلیغات می رسد. تبلیغات، در پروژه های عکاسی صنعتی و هنری گرفته تا فیلمبرداری، فیلم های صنعتی و آموزشی.

شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم؛ با بهترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و نیروهای کارآزموده عکاس و فیلمبردار، آمادگی کاملی برای به سرانجام رساندن پروژه های دشوار و مهم در زمینه های عکاسی و فیلمبرداری را دارد.

 

فیلمبرداری همایش و سمینار

هر ساله همایش ها و سمینارهای مختلفی در موضوعات مختلف برگزار می شود. تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلف، امکان حضور فیزیکی و به موقع در این سمینارها را ندارند. فیلمبرداری از همایش و سمینارها اگر با اصول حرفه ای زاویه دوربین و زیبایی شناسانه انجام گیرد، می تواند در ماندگاری این سمینار نقش بسزایی داشته باشد و شما هر زمان و مکان دیگری برای ارائه محتوا و اصل آن سمینار با مشکلی مواجه نخواهید بود. کافی است از سمینار یا همایش خود به صورت حرفه ای فیلمبرداری کنید. برای فیلمبرداری از همایش و سمینار خود، کافی است با کارشناسان مجرب طلوع فیلم تماس بگیرید.

 

عکاسی همایش و سمینار

عکاسی از همایش و سمینار با فیلمبرداری از همایش و سمینار تفاوت هایی دارد، که توجه به این تفاوت ها و اهمیت هرکدام از این شاخه ها باعث می شود، این اطلاع را کسب کنیم که هر دوی اینها اگرچه زیرشاخه یک برنامه و موضوع هستند اما کاربردهای متفاوتی دارند. ممکن است شما بخواهید از مراسم همایش یا سمینار خود در آینده استفاده تبلیغاتی دیگری کنید یا در بولتن ها و مجلات و سایت ها، خبرگزاری، این همایش را رسانه ای کنید و یا در آرشیو خود این مراسم را به صورت با کیفیت آرشیو کنید. آن موقع است که عکاسی از همایش و سمینار، تکمیل کننده فیلمبرداری از همایش و سمینار خواهد شد. برای عکاسی از همایش و سمینارهای خود به صورت حرفه ای، با کارشناسان مجرب طلوع فیلم تماس بگیرید. طلوع فیلم، با سالها تجربه در زمینه فیلمبرداری و عکاسی از همایش ها و سمینارهای مختلف، شما را از این انتخاب راضی خواهد کرد.

 

عکاسی تبلیغاتی

هدفمان از عکاسی تبلیغاتی چیست؟ به دنبال نشان دادن و بروز قابلیت های تبلیغاتی محصول مورد نظرمان است و تبلیغات در زمینه عکاسی تبلیغاتی، می تواند محصول یا سوژه مورد نظر ما را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبینمان ثبت کند. عکاسی تبلیغاتی؛ دارای شاخه های مختلفی است که ما در طلوع فیلم، آمادگی کاملی برای ارائه طرح های مختلف در زمینه های مختلف عکاسی تبلیغاتی به شما هستیم. در نظر داشته باشید که مشاوره و طراحی مجموعه عکاسی و فیلمبرداری طلوع فیلم برای ارائه بهترین نتیجه از تصمیم تبلیغاتی شما کاملا رایگان است و شما می توانید بعد از اطمینان از نتیجه کار با ما وارد مذاکره مالی شوید.

 

عکاسی صنعتی

صنعت عکاسی، به ما کمک می کند تا هر آنچه را که میخواهیم و هر آنچه ارزش ثبت در یک لحظه را دارا است به دست بیاوریم. اما عکاسی صنعتی، به عنوان یکی از شاخه های حساس و مهم صنعت عکاسی، از این هم فراتر می رود و با ثبت درست و متوالی از رویداد صنعتی شما، به آن روایتی تصویری می دهد. عکاسی صنعتی، اگر با اصول دقیق عکاسی صنعتی و رعایت اصول نورسنجی دقیق و با در اختیار داشتن تجهیزات عکاسی مناسب صورت بگیرد، شما را به خواسته تان می رساند. مجموعه طلوع فیلم با دارابودن عکاسان مجرب در زمینه عکاسی صنعتی، مجموعه صنعتی شما را از حیث داشتن عکس های صنعتی موثر و با کیفیت بیمه می کند. با ما تماس بگیرید.

با خدمات دیگر ما آشنا شوید

 

مشاوره رایگان و سفارش خدمات