سفارش تولید انیمیشن های سه بعدی، دو بعدی و تیزر انیمیشن

 

متن زیر را در یک فایل صوتی برای شما آماده کرده ایم *

 

انیمیشن

احتمالا امروزه کسی نیست که با انیمیشن آشنایی نداشته باشد و نداند که انیمیشن یعنی خلق تصاویر متوالی برای ایجاد توهم حرکت! ما هم قصد نداریم وقت شما را با توضیحات تکراری بگیریم. اما این تصاویر متحرک با چه کیفیت و توازنی می­تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد؟ ما انیماتورهای مجموعه­ ی طلوع فیلم آماده ­ی دادن مشاوره­ ی رایگان به شما عزیزان هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب و تاثیرگذاری تجاری هنری و تبلیغاتی را با انیمیشن ­های خود به دست بیاورید. اما قبل از آن احتمالا بخواهید اطلاعاتی در مورد انواع کارهای انیمیشنی و تاثیرات متفاوت هرکدام داشته باشید.

با رشد هنرهای تصویری و گستردگی دنیای تبلیغات ، انیمیشن توانسته است به یکی از تاثیرگذارترین مدیوم­ های سینمایی و تصویری در ابعاد مختلف هنری، تبلیغاتی و تجاری تبدیل شود. ابتدا تصور می­شد که انیمیشن بیشتر به کار دنیای کودکانه می ­آید اما امروزه انیمیشن تاثیرات زیادی را بین اقشار مختلف جامعه در ابعاد گوناگون دارد.

ساخت انیمیشن

تولید انیمیشن دو بعدی

انیمیشن ­های دو بعدی آغازگر دنیای انیمیشن بوده اند و امروزه هم طرفداران بسیاری دارد. ساخت انیمیشن در فضای دو بعدی با کمک انواع تکنینک های دیجیتالی، به خلق انیمیشن های دو بعدی دیجیتالی انجامید. در این نوع انیمیشن لازم به خلق مدل های دیجیتالی نیست، بلکه فقط به طراحی فریم نیاز است. خلق ۱۰۰ نوع طرح و حرکت دادن آنها در جهت های متفاوت، از تکینیک ­های انیمیشن دو بعدی دیجیتال است. با استفاده از نرم افزار­هایی مثل Adobe flash  انیماتورها میتوانند تعداد نقاشی و طرح های استفاده شده را کاهش دهند یا با اعمال تغییرات کوچکی در رنگ و یا تعداد هر فریم به نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان برسند که اینکار ساخت انیمیشن دیجیتال دو بعدی را آسانتر میکند.

سفارش انیمیشن سه بعدی

اما اگر علاقمند به خلق شخصیت های غیرواقعی در عین واقعی بودن هستید، باید با انیمیشن سه بعدی آشنا شوید. شخصیت ها در انیمیشن ۳D بسیار سریع ساخته میشوند و در صنعت فیلمسازی محبوب هستند. با استفاده از انواع نرم افزارهای کامپیوتری ساخت انیمیشن ۳D میتوان انواع فیلم کوتاه ، فیلم بلند و حتی تیزر تبلیغاتی حرفه ای و بسیار با ارزش ساخت. نسبت به انیمیشن‌های سنتی و دوبعدی، مدل ها در انیمیشن سه بعدی، واقعی تر هستند. و هر کدام از روش ­های دو بعدی و سه بعدی طرفداران خود را دارد، که همکاران ما در مجموعه ­ی طلوع فیلم امکان تحقق هرکدام از این روش­ ها را با بهترین ایده ­ ها و امکانات ثابت کرده ­اند. 

سفارش انیمیشن دو بعدی وسه بعدی

ساخت انیمیشن تبلیغاتی و صنعتی

اگر بپذیریم در صنعت تبلیغات و کسب و کار امروز، تولید انیمیشن موثر و کاربردی بخش جدایی ناپذیر صنعت تبلیغات است، چگونگی ارائه محتوای مورد نظر در قالب انیمیشن از اهمیتی دو چندان برخوردار خواهد شد. شخصیت پردازی و شیوه داستان گویی و انتقال محتوایِ محصول مورد نظر شما بایستی الهام بخش و تاثیرگذار باشد. قالب انیمیشن در عین سادگی و تاثیر گذاری مستقیم، نیاز به طراحی ویژه ای دارد تا بر انواع سلیقه های مخاطبین مورد نظر شما تاثیر بگذارد.

شرکت ساخت انیمیشن طلوع فیلم با حضور طراحان و ایده پردازان خبره، نگرانی شما را از بابت سفارش ساخت انیمیشن رفع خواهد کرد. ساخت انیمیشن تبلیغاتی و صنعتی در شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم را بعد از مقایسه و تحلیل نمونه کارهای ما آغاز کنید. قیمت ساخت انیمیشن صنعتی و هزینه تولید هر دقیقه انیمیشن با توجه به شکل و زمان کار متفاوت است اما ما در طلوع فیلم با تمام توان و پتانسیل اجرایی خود در خدمت شماییم. و می توانید با مشاوره رایگان با کارشناسان بخش انیمیشن طلوع فیلم خیال خود را از بابت خدمات و هزینه های ما راحت کنید.

 

ساخت انیمیشن سینمایی

در دنیای امروز که فیلم های سینمایی نقش و جایگاه ویژه ای در زندگی مردم باز کرده اند، ساخت انیمیشن های سینمایی از اولویت و مخاطب بالایی برخوردار شده است. با وجود اینکه در کشور ما سالانه تولیدات انیمیشنی زیادی طراحی و ساخته می شود اما به دلیل عدم آشنایی با آخرین تحولات روز دنیا در زمینه انیمیشن فاصله زیادی با استانداردهای جهانی داریم. تیم طراحی، خلاقیت و تولید انیمیشن سینماییِ طلوع فیلم با در اختیار داشتن امکانات متنوع و ارائه خدمات مشاوره خلاقانه قبل از تولید به مشتری تا حدود زیادی به استانداردهای جهانی نزدیک شده است. همچنین استفاده تیم انیمیشن طلوع فیلم از نرم افزارهای پیشرفته و اورجینال و روش های خاص، تولیدات شما را به بهترین و سریعترین نحو به سرانجام می رساند.

قیمت ساخت انیمیشن سینمایی با توجه به کیفیت استفاده از نرم افزارها و زمان بر بودن هر پروژه متفاوت است، بنابراین برای هزینه تولید هر دقیقه انیمیشن سینمایی نیاز به در آمدن کلیت کار اعم از فیلمنامه و طراحی پیش تولید است. اما جای نگرانی نیست زیرا کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در جهت سفارش ساخت انیمیشن سینمایی می باشند.

4.5/5 - (22 امتیاز)
مشاوره رایگان و سفارش خدمات