ساخت فیلم و مستند صنعتی

 

فیلم صنعتی، یک فیلم ویدیویی است. شما با سفارش ساخت فیلم صنعتی می توانید، مراحل مختلف تولید یک محصول یا ارائه ‌ی یک خدمت را نشان دهید. یک مستندساز صنعتی می بایست به مواردی توجه کند که سیر تکمیلی از شکل‌گیری یک شرکت یا موسسه یا کارخانه  را به صورت واضح و موثر بیان کند.

عموما مردم محصولات و خدمات خود را از فروشگاه هایی تامین می کنند که به آنها اعتماد دارند. این اعتماد، می تواند با مشاهده حضوری فرآیند تولید محصول یا ارائه خدمات، توسط شما جلب شود، ولی از آنجایی که این امکان نمیتواند فراهم شود، شرکت ها و ارگان ها از ساخت فیلم صنعتی کمک می گیرند تا مخاطبین و مشتریان خود را با فرآیند های تولید محصول و ارائه خدمات خود آشنا سازند.

 

ساخت فیلم صنعتی، به شما کمک می کند تا قسمت هایی از فرآیند تولید محصول یا ارائه خدمات را به بیننده نشان دهید. این روند برای شما امری عادی است ولی ممکن است بیننده با دیدن فقط یکی از آن قسمت ها نظرش جلب شده و جزو مشتریان وفادار شما شود. از این رو در برخی موارد کلیپ های صنعتی، حتی بهتر از تیزر های تبلیغاتی عمل میکنند و نتایج بهتری برای شما دارند.

جذابیت مستند و فیلم صنعتی

دیدن یک مستند صنعتی برای مشتریان زمانی جذابیت دارد که در آن به موارد اساسی همچون

  • چگونگی شکل گیری فرآیند خط تولید
  • نظارت و کنترل کیفی محصولات
  • استفاده از نیروی کار متخصص
  • چگونگی چیدمان محیط اداری
  • توضیحاتی در خصوص بخش‌های مختلف شرکت
  • مراحل توزیع و چگونگی فرآیند بازاریابی
  • نحوه برخورد با مشتریان
  • همچنین مزایای رقابتی شرکت یا کارخانه

به نمایش درآید که تمامی موارد مذکور به صورت نکاتی مهم در دستور کار مستندسازان صنعتی شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم قرار دارد.

البته این را باید در نظر داشت که تیزر صنعتی تنها شامل خط تولید محصول نمی شود زیرا تماشای یک تیزر صنعتی خوب همانند این است که انگار مشتریان و مخاطب در حال بازدید از شرکت یا کارخانه هستند . فیلمسازان شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم در صدد ساخت تیزر صنعتی هستند که فقط کاربرد تصویری نداشته باشد بلکه طوری طرح ریزی شود که بتوان آن را به صورت صوتی از رادیو نیز پخش نمود . شایان ذکر است شرکت طلوع فیلم برای جذابیت بیشتر مستند صنعتی شما از متخصصین و افراد توانمند در زمینه های فیلمسازی ، صدابرداری ، نورپردازی ، افکت گذاری ، صداگذاری ، مونتاژ و … استفاده می کند .

 

مشتریان طلوع فیلم


همکاری با
  برندهای بزرگ


همکاری با
  برندهای بزرگ

مشتریان طلوع فیلم

هدف از ساخت تیزر صنعتی

هدف از ساخت تیزر صنعتی

هر شرکت ، کارخانه و یا موسسه دارای یکسری از مزایایی است که آن را در برابر سایر رقباء برتر نگه می دارد و مستندساز صنعتی توانمند به طور قطع این موضوع را در نظر داشته و با استفاده از مهارت و تجربه های فیلمسازی اش از آن بعنوان مکملی برای بازاریابی استفاده می نماید .

 

شما با ساخت فیلم صنعتی به مشتریان و مخاطب خود نشان می دهید :

با نشان دادن تواناییها و مهارتهای خود،اعتماد مشتریان تجاری را جلب میکنید

چگونه یک کالا یا خدمات را تولید و آن را ارئه می کنید

 

فیلم صنعتی را می توان در همایش ها و نمایشگاهها نیز به نمایش گذاشت

اعتبارات و چشم اندازهای یک شرکت در فیلم صنعتی به تفصیل بیان میشود

 

با نمایش درآوردن یک فیلم صنعتی مناسب ، احساسات عاطفی مشتریان نیز نسبت به محصول شما تغییر می کند

سوالات متداول درباره ساخت فیلم صنعتی

از طرف کارفرما چه اقداماتی برای ساخت فیلم و مستند صنعتی باید انجام گیرد؟ ⭐

بعد از اینکه با کارفرما به توافق برسیم، کارفرما کافیست خواسته هایی که دارد و مواردی که می خواهد در مستند ارائه شود را به صورت مکتوب در اختیار ما قرار دهد و به تعهدهایی که دو طرف در قرارداد داده اند عمل نمایند. معمولا در پروژه های مستند صنعتی نیاز است که محل فیلمبرداری به دلیل نیاز به مستند نمایی از همان محلی که کارفرما در آن کسب و کار خود را انجام می دهد فیلمبرداری انجام شود.

آیا فیلمبرداری صنعتی هم انجام می دهید؟ ⭐

بله یکی از خدمات ما در شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم انجام فیلمبرداری صنعتی می باشد. فیلمبرداری صنعتی ضمن نیاز به یک گروه فیلمبرداری کاربلد نیاز مبرمی به تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی دارد که مجموعه طلوع فیلم با دارابودن تجهیزات فنی لازم و نیروهای متخصص حوزه فیلمبرداری، هرگونه نگرانی شما را از بابت کیفیت سفارش خود تضمین می نمایند.

آیا امکان پخش کلیپ صنعتی از طریق تلویزیون وجود دارد؟ ⭐

بله. پخش کلیپ صنعتی از تلویزیون دارای قواعد و مقررات مشخصی است که یکی از آن ها استاندارد فنی و کیفی فیلم یا کلیپ مورد نظر است. فیلم ها و کلیپ های صنعتی که ما در  موسسه طلوع فیلم تولید می کنیم با استانداردهای فنی و کیفی صدا و سیما همخوانی دارد و مشکلی برای پخش از تلویزیون وجود نخواهد داشت.

تعرفه ساخت فیلم صنعتی به چه صورت هست؟ ⭐

تعرفه ی فیلم صنعتی با توجه به موارد مختلفی ارائه می شود. موضوع فیلم، زمان آن و شیوه اجرایی فیلم صنعتی را مشخص می­کند. زمان فیلم، سبک فیلم، تجهیزات و کارهای بصری، جلوه های ویژه و غیره در هر پروژه متفاوت است. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی دقیق کنند.

برخی از نمونه کارها


موسسه طلوع فیلم جهت برنامه ریزی در کارها و هماهنگی هر چه بهتر بین اعضا قبل از انجام هر گونه فعالیت ، سناریویی مرتبط با مستند صنعتی مورد نظر طرح کرده و با بهره گیری از امکانات و ابزارهای پیشرفته و تولید یک فیلم صنعتی قوی ، اعتبار مشتریان خود را افزایش می دهد .

4.6/5 - (30 امتیاز)
مشاوره رایگان و سفارش خدمات