عکاسی تبلیغاتی

 

عکاسی تبلیغاتی، ابزاری است برای معرفی و فروش یک محصول با اهداف تبلیغاتی. امکان فعالیت در این نوع عکاسی بسیار گسترده است، به طوریکه عکاسان سنتی و مدرن می توانند جایگاهی برای خود فراهم نمایند.

 

آشنایی یک دقیقه ای با طلوع فیلم

سابقه­ کاری مجموعه­ ی طلوع فیلم نشان می­دهد این مجموعه با دارا بودن تیم­ های طراحی و تولیدی حرفه ­ای توانسته­ با جلب اعتماد اصولی برندهای مختلف با مجموعه­ ها و برندها و شرکت­ های مختلفی در زمینه­ های مختلف هنری و تجاری همکاری کند. از جمله شرکت­ های طرف قرارداد با طلوع فیلم : شرکت­ ها و کارخانجات تولیدی و خدماتی، شرکت­ های نرم­ افزاری و اپلیکیشن­ ها، بانک ­ها­ و موسسات و سازمان ­های فرهنگی و هنری و تجاری، رستوران ­ها و هتل ­ها و …

نحوه نمایش محصولات با عکس تبلیغاتی

یکی از  هنرهای عکاسی تبلیغاتی این است که بتواند از یک محصول ساده، شاهکاری خلق کند که به ساده ترین و کاملترین حالت، مفهوم خود را در ذهن مشتری ثبت نماید. بوجود آوردن چنین افکاری در ذهن مخاطب مختص داشتن عکاس تبلیغاتی حرفه ای نیست زیرا نیازمند یک گروهی متشکل از روانشناس، عکاس، گرافیست و … می باشد.  شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم با یک تیم تبلیغاتی قوی در خدمت شماست، در ضمن این موسسه خدمات ساخت تیزر را نیز ارائه می دهد. 

عکاسان شرکت طلوع فیلم برای اینکه بتوانند جذابیت یک عکس تبلیغاتی را حفظ کنند عقاید و نظرات کارفرما را به دقت در ذهن خود آنالیز می کنند و با بررسی نقاط قوت و ضعف نظرات ارائه شده و آمیزش آن با تفکرات کارشناسی و نگاهی زیباشناسانه، معنای خوب بودن یک عکس تبلیغاتی را به تصویر می کشند.


طراحی تیزر تبلیغاتی
  برندهای بزرگ

مشتریان طلوع فیلم


طراحی تیزر تبلیغاتی
  برندهای بزرگ

مشتریان طلوع فیلم

عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی

عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی

عکاسی خوراکی و به طور کلی عکاسی تبلیعاتی از غذاها، دارای روش ­های مختلفی است که متناسب با نیاز مشتری قابل تغییر است. عکاسی مواد غذایی با لنزهای متفاوتی انجام می­گیرد. برای مثال، برای عکاسی تبلیغاتی برنج نیاز به لنزهای تله فوکوس داریم تا ذرات و ظرافت دانه های برنج جلوه بهتری در خروجی نهایی عکس ما داشته باشد. عکاسی حرفه ای از غذا ها و عکاسی مواد غذایی خود را به گروه عکاسی طلوع فیلم بسپارید. شرکت عکاسی حرفه ای طلوع فیلم با گروه عکاسی تبلیغاتی حرفه ای می تواند انواع سفارشات شما را به بهترین نحو و سریع ترین زمان تحویل بدهد.

عکاسی تبلیغاتی از رستوران

رستوران ها برای برندینگ مجموعه خود به تبلیغاتی نیازمند هستند که در وهله اول مکان و آرامش خود را به باور مخاطب، تلقین کنند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف در ابتدا عکاسی تبلیغاتی از رستوران است. بعد از این مرحله برای عکاسی غذا و نوشیدنی آماده می شویم تا مشتریان شما برای استفاده از رستوران شما تردید نداشته باشند. عکاسی تبلیغاتی از رستوران، باید در زمان هایی انجام بگیرد که فضای داخلی و طراحی رستوران در بهترین شرایط خود قرار دارد.

عکاسی تبلیغاتی از رستوران

عکاسی تبلیغاتی از فست فود

عکاسی تبلیغاتی فست فود

عکاسی کردن در شاخه های مختلفی مانند عکاسی تبلیغاتی فست فود، نیازمند شناخت عکاس از رنگ و نور است. عکاسی تبلیغاتی همبرگر یا عکاسی تبلیغاتی ساندویچ نیاز به دیزاین و طراحی های لازم محصول قبل از عکاسی دارد که به کار طراح صحنه اهمیت می دهد. برای عکاسی پیتزا معمولا باید بلافاصله بعد از بیرون آمدن پیتزا از فر، عکاسی مایکرو انجام داد تا دلچسب بودن عکاسی تبلیغاتی فست فود شما، نمود بهتری داشته باشد. بهتر است برای داشتن عکاس های حرفه ای از فست فود های خود، همین حالا اقدام کنید.

عکاسی تبلیغاتی پوشاک

عکاسی تبلیغاتی پوشاک، از این جهت اهمیت دارد که اگر نتوانیم با عکس های خودمان مشتریانمان را جذب کنیم، راه فروش محصولمان بسیار سخت می شود. عکاسی تبلیغاتی لباس، خود به تنهایی شامل شاخه های مختلفی مانند عکاسی تبلیغاتی شال و روسری، عکاسی از تیشرت، عکاسی پوشاک و عکاسی لباس زنانه و مردانه می شود و عکاسی از هرکدام این عناوین نیازمند نگاه و سلیقه متفاوتی است. به طور کلی عکاسی تبلیغاتی پوشاک، به ذوق و توانایی عکاس در دیزاین لباس هنگام عکاسی ارتباط مستقیم دارد.

عکاسی تبلیغاتی از پوشاک

عکاسی تبلیغاتی از ساعت

عکاسی تبلیغاتی ساعت

شاید در ابتدا شنیدن عنوان عکاسی تبلیغاتی ساعت دور از ذهن باشد و تصور کنیم برای عکاسی تبلیغاتی از ساعت مچی چه نیازی به عکاسی تبلیغاتی داریم. اما با کمی دقت و کسب آگاهی از اهمیت تفاوت برندهای ساعت و برندسازی ساعت ها از طریق انواع عکاسی ساعت در جاهای مختلف به این اهمیت پی ببریم. در عکاسی تبلیغاتی از ساعت مچی، نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد زیرا جنس فلز عکس باعث رفله نور شده و برای درست در آمدن عکس های تبلیغاتی خود نیاز به نورپردازی دقیقی داریم.

عکاسی تبلیغاتی لوازم آرایشی

برای تبلیغ محصولات آرایشی بهترین راه عکاسی تبلیغاتی حرفه ای از لوازم آرایشی است. با توجه به محدودیت های ساخت فیلم های تبلیغی، بهتر است به پروژه عکاسی تبلیغاتی لوازم آرایشی، توجه بیشتری کنیم. برای مثال عکاسی تبلیغاتی لاک یا عکاسی تبلیغاتی از ادکلن و عطر، نیازمند ارائه تصویری ماندگار از جامعه هدف این محصولات یعنی بانوان است و نشان دادن بانوان با حال و هوای طبیعی تر در عکاسی تبلیغاتی از محصول شما، شدنی تر است.

عکاسی تبلیغاتی از لوازم آرایشی

عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی

عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی

نوشیدنی ها جایگاه ویژه ای را در صنعت تبلیغات ایفا می کنند. داشتن سایت عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی به صاحبین محصول این امکان را ارائه می دهد که به محصول خود بهتر و دقیق تر بپردازند، زیرا عکس ها قابلیت روتوش و ابلاغ حس و پیام بیشتری را نسبت به فیلم ها دارند. در عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی، داشتن لوکیشن و فضای مناسب و نور کافی در فیلمبرداری، اهمیت ویژه ای دارد. برای مثال در عکاسی تبلیغاتی حرفه ای از قهوه بهتر است از لوکیشن کافه با معماری چوبی و قهوه ای استفاده کنیم که به روح محصول یعنی قهوه نزدیکتر است. همینطور عکاسی تبلیغاتی نوشابه و عکاسی دلستر و عکاسی از چای هر کدام دارای مناسباتی است که می توانیم با برنامه ریزی مناسب نسبت به برداشت بهترین عکسها اقدام کنیم.

عکاسی تبلیغاتی شیرینی

عکاسی تبلیغاتی از شکلات یا عکاسی تبلیغاتی کیک در دسته عکاسی تبلیغاتی شیرینی قرار می گیرند. باید برای تبلیغ محصولات خوراکی و شیرینی جاتی مانند شکلات و کیک تلاش کنیم که محصول خود را پیش چشم مخاطب خوشمزه جلوه دهیم. بهترین راه برای رسیدن به این هدف، عکاسی تبلیغی شیرینی و بخصوص عکاسی حرفه ای از شکلات و عکاسی حرفه ای از کیک است.

عکاسی تبلیغاتی از شیرینی

عکاسی از محصول

عکاسی از محصول

عکاسی از محصولات متفاوت به محصول شما اعتبار و قابلیت ارزیابی می دهد. تصور کنید برای تبلیغ محصولات مختلف ساختمانی، بخواهیم فیلم تبلیغاتی بسازیم. آیا می توان بجای عکاسی سرامیک یا عکاسی شیشه یا حتی عکاسی از مواد شوینده، فیلم را جایگزین آن کرد. خیر. هیچ گاه عکاسی از محصول قابل استفاده در ساختمان، جای خود را به فیلم تبلیغاتی نخواهد داد. هرچند که کلیپ تبلیغاتی نیز در جای خود اثر گذاری خاص خود را دارد. سفارش عکاسی تبلیغاتی ام دی اف یکی دیگر از کارهای عکاسی حرفه ای تبلیغاتی در طلوع فیلم است.

عکاسی تبلیغاتی لوازم خانگی

سفارش عکاسی تبلیغاتی لوازم خانگی انواع و اقسام مختلفی دارد. برای عکاسی لوازم خانگی نیاز است که ابتدا اهمیت و قابلیت های محصولمان را بشناسیم و بعد با نورپردازی مناسب و قراردادن لوازم خانگی مورد نظر در استایل مناسب، به عکاسی از آن محصول اقدام کنیم. عکاسی تبلیغاتی لوام خانگی برای بروشورها و تبلیغات محیطی اجناس مختلف کاربرد زیادی دارد.

عکاسی از لوازم خانگی

عکاسی بلور و کریستال

عکاسی تبلیغاتی بلور و کریستال

عکاسی تبلیغاتی از بلور و کریستال بسیار حساس است، زیرا برای یک عکاسی حرفه ای و با کیفیت نیاز است که از نورپردازی نقطه ای با لنزهای تله برای نشان دادن وجوه مختلف و ظرافت های بلور و کریستال استفاده کرد. یکی از سخت ترین سفارش های عکاسی که در شرکت های عکاسی تبلیغاتی ثبت می شود، همین عکاسی از بلور و کریستال است. ما در طلوع فیلم توانسته ایم با بهره برداری از تیم های نورپردازی قدرتمند، به این مهم دست پیدا کنیم.

قیمت عکاسی تبلیغاتی

قیمت عکاسی تبلیغاتی، ارتباط مستقیمی با سفارش مشتری دارد. تعرفه عکاسی تبلیغاتی را میزان استفاده از لنزهای متفاوت و نیاز به نورپردازی در پروژه مشخص می کند. ما در طلوع فیلم برای اعلام قیمت عکاسی تبلیغاتی تخفیف هایی را قائلیم تا حرفه ای ترین پروژه را با مناسبترین قیمت تحویل شما بدهیم. ما می توانیم سایت عکاسی حرفه ای را به شما تقدیم کنیم تا دیگر به نگران سفارش عکاسی حرفه ای به شرکت های عکاسی تبلیغاتی نباشید.

دیدگاه ما در عکاسی تبلیغاتی

از خط تولید گرفته تا طراحی و توزیع و هر چیزی که به محصول نهایی ارتباط دارد توسط عکس های تبلیغاتی، جزئیات و احساسات آن به نمایش گذاشته می شود. به همین دلیل است که در اطلاع رسانی از یک کسب و کار، عکس های تبلیغاتی نقش های کلیدی و موثری را ایفا می کنند. موسسه طلوع فیلم معتقد است که عکاسی تبلیغاتی باید با دانش و دید متفاوتی نسبت به سایر رشته های عکاسی دنبال شود که تکنیک و سبک های متنوعی در آن وجود دارد و استفاده از آن توسط عکاسی با تجربه در این زمینه میسر است.  در این نوع عکاسی فضای در نظر گرفته شده برای عکس تاثیر زیادی در پس زمینه تصویر دارد و به همین خاطر این موسسه برای تهیه سوژه های خوب، فضای عکس را با دقت بالایی انتخاب مینماید. 

عکس های تبلیغاتی به صورت گسترده در روزنامه ها، مجلات، وب سایت ها، بیلبوردها و … استفاده می شوند؛ اما همه این تبلیغات زمانی تاثیرگذار هستند که توانایی ایده پردازی و خلاقیت عکاس، تصویر خوبی از محصول ارائه داده و افراد متخصص با تسلط کامل بر نرم افزارهای گرافیکی، ویرایش عکس را به درستی مدیریت نمایند . موسسه طلوع فیلم با استفاده از  عکاسان متخصص در این زمینه، چهره نگاران، طراحان و همچنین ایده پردازان قوی تلاش می کند با تولید تصاویری با طرح و کیفیت عالی، نقش یک بازاریاب حرفه ای را برای کارفرمایان محترم ایفا کند. این موسسه در استودیوهایی با تجهیزات مناسب، آتلیه عکاسی، نورپردازی حرفه ای، انواع فلش های حرفه ای در این عرصه و همچنین دیگر لوازم جانبی سفارشات تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. در ویکی پدیا راجع به عکاسی تبلیغاتی بیشتر بخوانید.

موسسه طلوع فیلم قبل از گرفتن هر گونه عکس تبلیغاتی مراحل زیر را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهد:

آمیخته ای از کار حرفه ای و کارشناسی با نظرات و عقاید مشتری

برنامه ریزی برای عکاسی و یک جلسه استراتژی با مشتری

واقع بینی همه جانبه قبل از تلاش برای انجام هر گونه پروژه

درک درست از بکارگیری عکس با توجه به مکانی که در آن استفاده میشود.

آماده سازی طرحی مناسب از عکس های تبلیغاتی و برنامه ریزی در خصوص جزئیات طرح مربوطه

خدمات دیگر ما

ساخت موشن گرافیک

ساخت فیلم آموزشی

مشاوره رایگان و سفارش خدمات