ساخت تیزر موشن گرافیک حرفه ای

 

خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید تیزر موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر  مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید.

* متن زیر را در یک فایل صوتی برای شما آماده کرده ایم *

موشن گرافیک چیست؟

گسترش نرم­ افزارهای رایانه ­ای و مالتی مدیا باعث گسترش انجام کارهای گرافیکی شده است که موشن گرافی یکی از آن نمونه ­هاست. یکی از نتایج تلفیق شاخه ­های فیلمسازی و گرافیک، موشن گرافی است. این شاخه ­ی هنری که امروزه طرفداران بسیاری دارد محصول گرافیک متحرک است. موشن گرافیک که از ترکیب حرکت و جلوه­ های ویژه تشکیل شده است برای ساخت ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد. دلیل استقبال مخاطبین فضای مجازی از موشن گرافیک، موجز بودن و در عین حال جذاب بودن موشن گرافیک در نگاه اول است. از این رو اغلب بیننده ­گان با هر سطح سلیقه­ ای علاقه­ مند به دیدن حداقل یکبار موشن گرافی تولید شده هستند. مجموعه­ ی طلوع فیلم با دارابودن موشن گرافیست­ های با تجربه و خلاق آماده ­ی اجرای سفارشات تبلیغاتی و هنری شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما مطلب موشن گرافیک چیست می باشد.

کاربرد موشن گرافیک

موشن گرافیک عمدتا بر روی انتقال احساس و محتوا از طریق حرکت استوار است و عمده ­ی تفاوت موشن گرافی با انیمیشن در همین نکته است که در انیمیشن بر روی داستان تاکید می­شود اما موشن گرافیک با حرکت و جلوه­ های بصری جذاب مخاطب را برای دریافت محتوا و پیام مورد نظر ترغیب می­کند که در واقع این مزیت موشن گرافیک محسوب می­شود که می­توان بدون داستان خاصی با جلوه ­های بصری جذاب بیننده را مجاب کرد که به دیدن معرفی محصول شما جلب شود. از مزیت ­های موشن­ گرافی ، ارزانی این محصول نسبت به دیگر تولیدات تبلیغاتی است و بدون نیاز به دوربین حرفه­ ای و تیم تولید و استودیوی اختصاصی می­توان به یک محصول با کیفیت دست یافت (در ویکی پدیا راجع به موشن گرافیک بیشتر مطالعه نمایید). همکاران موشن­ گرافیست طلوع فیلم با همکاری تیم ایده­ پردازی مجرب مجموعه، توان طراحی و اجرای انواع موشن گرافیک را دارد.

 

سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی

با توجه به میزان سهولت ارتباط فرم بصری موشن گرافیک با مخاطبان، ساخت تیزر موشن گرافیک یکی از بهترین و بصرفه ترین راه های تبلیغ محصولات برای مخاطب است. سفارش ساخت تیزر موشن گرافیک می­تواند با کمترین هزینه و به شکلی کامل و جامع محصول شما را به مخاطب معرفی کند. برای سفارش ساخت موشن گرافیک با ما تماس بگیرید تا ضمن سرعت در ساخت موشن گرافیک شما را به اهداف اقتصادی خود نزدیک نماییم.

پلن کاری طلوع فیلم جهت طراحی موشن گرافیک

پلن A

پلن B

پلن C

تا 60 ثانیهتا 60 ثانیهتا 60 ثانیه
بیشتر از 60 ثانیه = 10% تخفیفبیشتر از 60 ثانیه = 10% تخفیفبیشتر از 60ثانیه = 10%تخفیف
درخواست ادیت تا 6 باردرخواست ادیت تا 4 باردرخواست ادیت تا 2 بار
ساخت موزیک حرفه ایساخت موزیکموزیک آرشیوی
سفارش پلن Aسفارش پلن Bسفارش پلن C

قیمت تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی

برای تخمین دقیق قیمت موشن گرافیک نیاز به بررسی ابعاد کار و لزوم نگارش سناریو و در نظر گرفتن دغدغه های مشتری است. کارشناسان ما در طلوع فیلم ضمن تضمین تعرفه های منصفانه برای شما، آماده مشاوره و پاسخگویی به شما در زمینه تعرفه طراحی تیزر موشن گرافیک می­باشند. برای مشاوره و سفارش موشن گرافیگ با ما تماس بگیرید (23 65 96 88 021).

انواع موشن گرافیک 

تیزر موشن گرافیک را می­توان به دو دسته ­ی کلی آرت گرافیک و (Technique) تقسیم بندی کرد.

  • ساخت تیتراژ و عنوان هنری فیلم ­ها
  • طراحی و هویت­ سازی شبکه ­ها و اخبارهای تلویزیونی
  • ساخت Interactive و طراحی سایت­ های تعاملی
  •  ووله­ های تبلیغاتی طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی

تیم کارشناسی طلوع فیلم آمادگی دارد تا هر زمان که نیاز به ساخت موشن گرافیک داشتید بهترین مشاوره را به رایگان در اختیار شما بگذارد تا در صورت احساس نیاز به ساخت موشن گرافی با بهترین کیفیت در خدمت شما باشیم.

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن؛ هویتی است که برای برند خود طراحی می­کنید. هر برند یا محصول دارای ارزش های مشخصی است و برای مشتریانش با ویژگی هایی تعریف می شود. لوگو موشن یک آرم مشخص برای محصول شماست و با توجه به دغدغه های صاحب محصول و استراتژی مورد نظر برند برای بازاریابی و شناخت محصول به مشتریان طراحی می شود.  هزینه طراحی لوگو موشن دارای قواعد مشخصی است. برای مشاوره و اطلاع از هزینه طراحی موشن گرافیک با ما تماس بگیرید. (در دسته بندی مقالات موشن گرافیک، راجع به سیر تا پیاز موشن گرافیک توضیح داده ایم.)

 

ساخت لوگو موشن

اگر قصد دارید برند شما صاحب یک هویت منحصر بفرد باشد به ساخت لوگو موشن فکر کنید. لوگو موشن در کنار تولید و طراحی موشن گرافیک می تواند به عنوان یک سرمایه در بازاریابی های اینترنتی عمل کند. با ساخت لوگو موشن از کپی رایت محصول خود مطمئن می­شوید.

 

سوالات متداول درباره ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی چقدر زمان نیاز دارد؟ ⭐

ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی به سناریو و محتوای مورد نظر و همچنین زمان و کارهای گرافیکی که بر روی پروژه انجام میشود بستگی دارد. هر چه جزئیات و انواع کارهای مورد نیاز برای پروژه بیشتر باشد مدت زمان ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی هم افزایش پیدا می کند.

4.2/5 - (49 امتیاز)

تعرفه ساخت موشن گرافیک شما چقدر است؟ ⭐

موشن گرافیک در مدل های مختلف سه بعدی، دو بعدی، تلفیقی و… کار می شود و با توجه به کارهای گرافیکی و زمان متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت، کافیست با ما تماس بگیرید (23 65 96 88 021 ) تا بعد از ثبت سفارش، کارشناسان ما قیمت نهایی را خدمتتان ارسال نمایند.

4.2/5 - (49 امتیاز)

آیا لوگو موشن هم تولید می کنید؟ ⭐

بله. طراحی و ساخت لوگو موشن نیاز به هوش و خلاقیت موشن گرافیست حرفه ای دارد و از جمله کارهای ویژوالی است که نیاز به نرم افزارهای به روز شده دنیا در حوزه ویژوال افکت دارد. خوشبختانه ما در شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم دارای متخصصین خبره جلوه های ویژه و نرم افزارهای اورجینال به روز شده جهانی در حوزه گرافیک و جلوه های ویژه هستیم و ساخت لوگو موشن از فعالیت هایی است که ما در شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم انجام می دهیم.

4.2/5 - (49 امتیاز)

به چه صورت باید سفارش موشن گرافیک بدهیم؟ ⭐

بعد از اینکه تصمیم خود را برای ساخت موشن گرافیک گرفتید کافیست با شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم تماس بگیرید و باقی کارها را به دست کارشناسان ما بسپارید. آن ها شما را راهنمایی می کنند که چگونه در یک موشن گرافیک، محصول و کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن نشان بدهند.

4.2/5 - (49 امتیاز)
4.2/5 - (49 امتیاز)
مشاوره رایگان و سفارش خدمات