فیلمبرداری همایش، سمینار، کنگره و کنفرانس ها

برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و  كاوشگری جامعه علمی است که برای كسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش قدم برمی دارد . علاوه بر آن، برگزاری همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید. شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم با برنامه ریزی جامع سعی بر آن دارد تا بخشی از مشكلات فراروی برگزاركنندگان محترم را حل كرده و در برگزاری و فیلمبرداری همایش مورد نظر پر بار و مفید واقع شود.

متن زیر را در یک فایل صوتی برای شما آماده کرده ایم *

برخی از نمونه کارها


 

نکته مثبت فیلمبرداری همایش، سمینار و کنگره

یکی از مهم ترین قسمت های برگزاری یک همایش و یا سمینار، ثبت لحظات ، اتفاقات و فیلمبرداری از آن است چراکه این ثبت لحظه ها می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور در همایش نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی جنبه ی درآمدی برای برگزارکننده نیز داشته باشد. اگر همایشی در بالاترین سطح کیفیتی برگزار  گردد  ولی خروجی آن جذاب و قابلیت ارائه شدن را نداشته باشد این امر موجب می شود آن همایش امتیاز مثبتی برای شخص برگزار کننده نداشته باشد پس قبل از اینکه به فکر برگزاری همایش باشیم ، باید به دنبال یک تیم قوی برای فیلمبرداری از آن باشیم .

شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم با یک گروه متخصص و تیم فیلمبرداری مجرب توانسته است رزومه ی مناسبی  در حوزه ی فیلمبرداری از همایش ها ، سمینارها ، نشست ها و …  را برای خود فراهم کند و با یک تعرفه قیمتی مناسب نیاز و خواسته ی برگزار کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ مالی به صورت دو سویه و با رضایت کامل آنها برآورده نماید. لازم به ذکر هست چنانچه قصد ساخت تیزر تبلیغاتی برای همایش یا کنفرانس خود را نیز داشتید می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید.

فیلمبرداری همایش، سمینار و کنگره

هزینه فیلمبرداری همایش ، سمینار و کنگره

نحوه تامین منابع مالی از مهمترین موضوعات برگزاری یک همایش است. هر یک از برگزار کنندگان تمایل دارند دستورالعمل های مالی و اعتباری خود را که بخشی از هزینه های همایش را تامین می کند با حداكثر صرفه جویی همراه کرده و با یک خروجی قوی فرآیند موفقیت آمیزی را تجربه نمایند . شایان ذکر است برای رسیدن به چنین اهدافی می بایست تدابیر لازم را در جهت نگاهی تخصصی که مستلزم تیم مجرب و حرفه ای می باشد ، اتخاذ کرد .

فیلمبرداری از همایش، کنگره ها و گردهمایی ها کار پیچیده ای ست و شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم هرگز به این دید که فقط قرار دادن چند دوربین در سالن بسنده نماید ، نبوده و تمام اهداف آن ارائه خدمات مناسب با خاطره ای خوشایند در ذهن مشتریان و حاضرین در همایش است .

فیلمبرداری از همایش – سمپوزیوم –  كنفرانس – هم اندیشی ( سمینار) تخصص ماست . این شرکت برای متفاوت بودن نشست های شما در هر زمان و هر مکان ، بغیر از استفاده از نیروهای متخصص ؛ از ملزوماتی مانند : دروبین های پیشرفته ، باکس های مونتاژ حرفه ای ، پهبادهای تصویربرداری هوایی ، استودیو ضبط صدا و موسیقی و مواردی در این خصوص بهرمند بوده و با تجربه کردن چندین همایش ، سمینار و …  توانسته پیشینه درخشانی در این عرصه از خود بجای بگذارد .

وصول تقاضای برگزارکنندگان همایش به صورت یک طرح ارزشی ، افتخار شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم می باشد .

 

سوالات متداول درباره فیلمبرداری همایش، سمینار و کنگره

تعرفه فیلمبرداری همایش و کنفرانس چقدر است؟ ⭐

تعرفه های فیلمبرداری همایش و کنفرانس با توجه به تعداد دوربین و روزهای فیلمبرداری متفاوت است. ممکن است همایش یا کنفرانس شما در زمان و مکانی محدود برگزار شود و ممکن است بخواهید مصاحبه ها و تصاویری اختصاصی از این رویداد داشته باشید که در این صورت شکل کار و سفارش متفاوت خواهد بود. با ما تماس بگیرید (23 65 96 88 021) تا تعرفه های دقیق را خدمتتان ارسال کنیم.

آیا امکان پخش زنده همایش را دارید؟ ⭐

بله. در صورتی که مشتری درخواست پخش زنده همایش خود را داشته باشد می توانیم با فناوری های لازم از جمله سوئیچ کردن دوربین های فیلمبرداری با خروجی پخش زنده که می تواند شبکه های اجتماعی یا شبکه های تلویزیونی باشد امکان پخش زنده را فراهم نماییم.

آیا تدوین فیلمبرداری همایش هم انجام می دهید؟ ⭐

بله. تدوین فیلمبرداری همایش نسبت به رویکرد مشتری، نسبت به نتیجه ای که از پخش برنامه برای مخاطبین خود دارد متفاوت است. برای مثال ممکن است مشتری از ما بخواهد که از همایش خروجی پر شور و نشاطی به مخاطب منتقل شود که در اینصورت بایستی ضرباهنگ تدوین فیلم همایش متناسب با این خواسته مشتری بالا برود. تدوینگران حرفه ای طلوع فیلم هرگونه نگرانی شما را از بابت تدوین همایش رفع خواهند کرد.

مدت زمان تحویل نهایی پروژه چقدر است؟ ⭐

تحویل پروژه به زمان و میزان کارهای متفاوتی که بر روی هر پروژه خروجی نیاز است تا به مرحله نهایی برسد بستگی دارد. مفتخریم اعلام کنیم مجموعه طلوع فیلم به سرعت تحویل پروژه ها و قول و قراری که با مشتریان خود می گذارد شناخته می شود و با داشتن چند تیم مجرب و حرفه ای سعی بر این دارد که کار شما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

مشاوره رایگان و سفارش خدمات