17 عنصر تبلیغات در فیسبوک
08
فوریه

تبلیغات در فیسبوک

 

یک برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتالی ایجاد کنید که با این برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال 72 صفحه ای رایگان (با الگوهای پشتیبانی) رشد ایجاد کند. بیش از 3 میلیون تبلیغ در فیس بوک وجود دارد که 90 درصد از بازاریان رسانه های اجتماعی از این بستر تبلیغاتی برای تقویت برند خود، تولید پیشرو و رشد اقتصادی استفاده می کنند. جای تعجب نیست… فیس بوک پیچیده ترین فرصت تبلیغاتی را که تاکنون دیده ایم ارائه می دهد. فقط در استرالیا بیش از 15 میلیون کاربر فیس بوک وجود دارند، که 62.5٪ از کل جمعیت است. و حتی اساسی ترین حساب های فیس بوک با چیزی مانند 40 امتیاز اطلاعات شخصی راه اندازی شده است.

این به ذکر بی پایان داده های فعالیتی است که آنها ردیابی نمی کنید، مانند برنامه هایی که بارگیری می کنید، فیلم هایی که تماشا می کنید و تبلیغاتی که با آنها درگیر هستید. تمام این اطلاعات در اختیار تبلیغ کنندگانی است که می توانند با هوشمندی مشتریانی را که ثابت شده در تبلیغاتشان تعامل دارند، هدف قرار دهند و محصولات و خدمات خود را بخرند.

چگونه تبلیغات شما در این نبرد رو به رشد مورد توجه قرار می گیرد؟

علیرغم این فرصت های پیشرفته ی هدف گذاری، اکثر تبلیغ کنندگان فیسبوک ROI منفی را تجربه می کنند. برای الهام گرفتن از 17 ابزار جاسوسی بهترین تبلیغات در فیس بوک دیدن کنید. این تقصیر شما نیست، به شما گفته شد که همه چیز آسان خواهد بود. به شما گفته شد که تبلیغات فیس بوک مانند “ماهیگیری با دینامیت” است. اما به جای اینکه منفجر شوید فقط یک فاکتور بزرگ از فیس بوک دریافت کرده اید. اگر احساس می کنید چرخ های خود را می چرخید، این مقاله میانبر را ارائه می دهد. پس از تحلیل صدها کمپین تبلیغاتی مختلف در فیسبوک، و ارائه صدها مورد دیگر برای مشتریان، این لیست از عناصر موفقیت را جمع آوری کرده ایم.

این 17 عنصر به موفقیت بهترین کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک کمک می کند و به شما در تنظیم استراتژی خود کمک می کند و شروع به ارائه ROI به تجارت خود می کنید. شما نمی توانید هرکدام از این عناصر را در تبلیغات خود بگنجانید، اما اگر هدفی را برای انتخاب خود انتخاب کنید که از وضعیت شما احساس اطمینان بیشتری کند، در این صورت در مسیر صحیح قرار خواهید گرفت. بیایید وارد آن شویم…

 

1 – در طراحی تبلیغ خود خریدار ایده آل خود را مورد توجه قرار دهید

با تعداد زیادی از کاربران فیس بوک، هدف قرار دادن همه آنها غیرممکن است. در حقیقت، هدف قرار دادن ضعیف یکی از اصلی ترین دلایلی است که کمپین های فیس بوک یک ROI منفی ارائه می دهند. ارزش واقعی تبلیغات فیس بوک در هدف قرار دادن مخاطب بسیار خاص با تبلیغ شما است که به احتمال زیاد از محصول یا خدمات شما سود می برد. شما می توانید این کار را با ایجاد personas خریدار منحصر به فرد و هدف قرار دادن نسخه تبلیغاتی خود به طور خاص برای آنها انجام دهید. نوع اطلاعاتی که شما باید هنگام مراجعه به آگهی های فیس بوک در personas خریدار خود داشته باشید.

اطلاعات دموگرافیک اساسی:

  • سن
  • مکان
  • جنس
  • وضعیت رابطه
  • سوابق تحصیلی
  • اندازه خانواده
  • شغل
  • درآمد

ترجیحات خرید:

  • چگونه آنها با مشاغل ارتباط برقرار می کنند؟
  • کجا می توانند به صورت آنلاین به جستجوی محصولات و خدمات بپردازند؟
  • آیا آنها ترجیح می دهند از طریق خرید آنلاین یا آفلاین اقدام کنند؟
  • در تماس یا از طریق فرم؟

چالش ها و اهداف:

  • آنها موفقیت را چگونه تعریف می کنند؟
  • چه موانعی برای رسیدن به آنجا دارند؟

نقاط درد:

  • چه چیزی آنها را در شب نگه می دارد؟
  • چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حلی برای این کار قرار دهید؟
در طراحی تبلیغ خود خریدار ایده آل خود را مورد توجه قرار دهید
در طراحی تبلیغ خود خریدار ایده آل خود را مورد توجه قرار دهید

در اینجا یک مثال تبلیغاتی در فیس بوک از Slack وجود دارد که به خوبی نقطه درد مشتری ایده آل آنها را شامل می شود.( فهرست ایده‌ های تبلیغاتی )

در این مثال نکته درد این است که  وقت زیادی را برای نشستن در جلسات تلف کنید. راه حل Slack یک نرم افزار ارتباطی همه در یک است. هرچه بهتر بتوانید مشکلی را که حل می کنید درک کنید و دقیقاً برای چه کسی این مشکل را حل می کنید، بهتر می توانید کپی و تصاویر تبلیغاتی خود را برای برجسته کردن این واقعیت طراحی کنید. اگر چشم انداز خود را در تبلیغ شما ببیند از طریق آن کلیک می کند.

2 – با هدف گذاری پیشرفته به آن مرحله بروید

علاوه بر اینکه مشتریان ایده آل خود را در کپی و طراحی تبلیغاتی خود می گنجانید، بهترین هدفها با هدفمند کردن مخاطبان پیشرفته، یک قدم جلوتر می روند. میزان داده ای که فیس بوک در مورد کاربران خود دارد شگفت آور است، و به عنوان یک تبلیغ کننده، شما باید با مشخص کردن دقیقا چه کسی می خواهید تبلیغات شما توسط این افراد مشخص شود. مخاطبان سفارشی فیس بوک از این منظر واقعاً قدرتمند هستند. آنها به شما این امکان را می دهند تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که در گذشته با تجارت شما تعامل داشته اند و در حال حاضر سطح پایه اعتماد به شما دارند. میانگین کلیک به نرخ (CTR) برای تبلیغات مخاطب سفارشی فیسبوک 8٪ بیشتر از تبلیغات نمایش در کل است.

 با این حال بسیاری از ویژگی های مخاطبان سفارشی مورد استفاده تبلیغ کنندگان قرار نمی گیرد… حدود 85٪ از تبلیغات فیس بوک به جای یک مکان خاص توسط کشور هدف قرار می گیرند. و تنها 45٪ از تبلیغات از Targeting بهره می گیرند تا گروههایی که به آنها نشان داده شده است را محدودتر کند. برای استفاده بهتر از اهداف پیشرفته، به شخصیتهای خریدار خود برگردید و از آنها استفاده کنید تا مخاطبان فوق العاده هدفمند را برای فعالیت بعدی خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، این تبلیغ از Bates Motel توسط A&E برای افرادی که هرگز برنامه تلویزیونی را تماشا نکرده اند، معنی چندانی نخواهد داشت. اما به لطف هدفگذاری علاقه، A&E می تواند اطمینان حاصل کند که فقط افرادی که از قبل علاقه مند به این نمایش هستند آگهی را مشاهده می کنند ( بهترین تیزر های تبلیغاتی ایران و جهان).

شما به راحتی می توانید مخاطبان مشتری را از لیست های مشتری یا زیرشاخه الکترونیکی ایجاد کنیدلیست riber نیز به سادگی یک CSV لیست خود را با اطلاعات مناسب مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و غیره به دست آورید. سپس به مدیر مخاطبان در مدیر تبلیغات Facebook بروید و بر روی دکمه “ایجاد مخاطب” و سپس “مخاطب شخصی” کلیک کنید.

همچنین می توانید افرادی را انتخاب کنید که از وب سایت شما بازدید کرده اند یا در یکی از برنامه های شما فعال بوده اند. بدون شک، بهترین کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک از تکنیک های پیشرفته هدفگذاری مانند مخاطبان سفارشی، هدفگذاری علاقه و بازاریابی برای محدود کردن گروهی که تبلیغات آنها را مشاهده می کند استفاده می کند.

با هدف گذاری پیشرفته به آن مرحله بروید
با هدف گذاری پیشرفته به آن مرحله بروید

3 – تبلیغات خود را هدفمند انجام دهید

قبل از اینکه بدانید چه نوع تبلیغی را می خواهید ایجاد کنید، کپی کنید و عناصر بصری را بگنجانید، باید بدانید که هدف واقعی تبلیغ چیست. آیا می خواهید منجر شوید؟ کلیک می کند؟ صفحه لایک؟ ترافیک وب سایت؟ آگاهی از برند؟ طراحی و ارسال آگهی شما به آنچه شما می خواهید برای دستیابی به آن برسید، بستگی دارد و بهترین تبلیغات ارائه شده در این وعده است. در این تبلیغ از NatureBox، هدف آنها کسب لایک های بیشتر صفحه بود، به همین دلیل دکمه “صفحه مانند” برجسته ترین است.

EE یک telco در انگلیس است، در زیر می توانید تبلیغاتی را با هدف افزایش تبدیل مشاهده کنید. برای این کار آنها از تماس “اقدام به خرید” در حال حاضر با نسخه مخصوص معامله پشتیبانی کرده اند.

اگر هدفی برای تبلیغ خود ندارید، به هیچ وجه امکان سنجش اثربخشی آن وجود ندارد. نکته مهم در مورد مدیر تبلیغات فیس بوک این است که به شما امکان می دهد تا معیارهای مهم در مبارزات انتخاباتی خود را که مربوط به اهداف شما است، دنبال کنید. مثلا: آگاهی از نام تجاری: برداشتها، لایک صفحه، تعامل فروش: هزینه برای هر تبدیل ترافیک: بر روی وب سایت کلیک می کند همچنین باید بسته به هدف خود، دکمه های تماس (اقدام) (CTA) را با استفاده از تبلیغات خود در نظر بگیرید.

در اینجا برخی از داده ها برای کمک به تصمیم گیری CTA برای نیازهای شما مناسب هستند:

  • اهداف شما از تبلیغات فیسبوک چیست؟
  • برای بهینه سازی تبلیغات و هدف گیری مناسب براساس آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

4 – یک گزاره ارزش متمرکز داشته باشید

یک گزاره ارزش منحصر به فرد برای هر تبلیغ موفق Facebook ضروری است. این جمله واضح است که فواید پیشنهاد شما، مشکلی که شما برای مشتریان خود حل می کنید و دلیل متفاوت بودن شما را توصیف می کند. هنگامی که صحبت از تبلیغات فیس بوک شما می شود، چشم اندازها باید بدانند؛ چرا باید کلیک کنم؟ چرا با رقبای خود فرق دارید؟ در اینجا نمونه ای از یک پیشنهاد ارزشمند از فروشگاه Shopify وجود دارد، بسیار قانع کننده است زیرا به طور خاص روی یک گروه هدف طاقچه متمرکز است که می خواهد صنایع دستی را در فیس بوک بفروشد.

5- قوام برند را ایجاد کنید

تبلیغات فیس بوک شما باید یک پسوند طبیعی از برند شما باشد. اگر شخصی روی یک تبلیغ کلیک کند، صفحه وب بعدی که می بیند مانند تبلیغ باید به نظر برسد، احساس کند  بو و سلیقه خود را ایجاد کند. این همه باید با وب سایت شما و سایر مواد بازاریابی توزیع شده در تجارت شما سازگار باشد. نام تجاری شما عمدتا با نام، لوگو و پیام های اصلی شما مرتبط است. اما بسیار بیشتر از این است. برند شما به مقادیر، نگرشها، نظرات و تجربیات مرتبط با تجارت شما گسترش می یابد. استفاده از رنگ های ثابت، آرم ها، پیام رسانی و سایر عناصر مارک در تبلیغات فیس بوک شما باعث افزایش اعتبار و اعتماد تقریباً سریع به چشم اندازهای شما می شود. در زیر یک مثال عالی از یک تبلیغ ثابت با نام تجاری از Zillow وجود دارد.

  • آیا تبلیغات فیسبوک شما به خوبی با استراتژی برند شما پیوند خورده و سازگاری ایجاد می کند؟
  • آیا در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟

 6 –  عناصر بصری خیره کننده

عناصر بصری تبلیغ شما احتمالاً مهمترین آنهاست. ویژوال ها توسط مغز 60،000 X سریعتر از متن پردازش می شوند که 90٪ از اطلاعات به مغز منتقل می شوند. از هر نوع تبلیغ خود استفاده کنید، روی ترکیب عناصر بصری خیره کننده که توجه را به خود جلب می کند و کاربران را از آنچه باید ارائه دهید آگاه کنید. این مثال از Lumosity تصویری ساده اما کنجکاو را ارائه می دهد که بلافاصله چشمان شما را به خود جلب می کند، نکته اصلی سادگی است. شما همچنین متوجه خواهید شد که آنها این مارک تصویر را متناسب با وب سایت خود و تجربه ای که شما در مورد محصولشان داشته اید، نگه داشته اند.

در اینجا مثال عالی دیگری از یک تبلیغ بصری خیره کننده از Athos، که عملکرد داخلی یک برنامه را نشان می دهد و مزایای جسمی آن را برای کاربر نشان می دهد. تفسیر بصری اعداد و گرافیکها فرمول اثبات شده ای است که می توان در یک چشم انداز ترسیم کرد.

عناصر بصری شما همچنین می تواند با قرار دادن چهره های واقعی به مشاغل شما (ترجیحاً کارمندان) راهی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود باشد. عناصر بصری این تبلیغ از Growth Geeks باعث می شود که این شرکت قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد.

اهمیت تصویری خیره کننده، آنها می توانند تفاوت بین یک رقابت برنده و یک فلاپ باشند.

 مقالات تیزر تبلیغاتی، می توانند راه تبلیغات را به شما نشان دهند. 

7 – از افراد و چهره ها استفاده کنید

چهره های انسانی یک قطعه قدرتمند از وثیقه بازاریابی است، دقیقاً مانند آنچه که در مثال بالا Grow Geeks ذکر کردم. “وقتی چهره ای را می بینیم، به طور خودکار باعث می شویم چیزی را احساس کنیم یا با آن شخص احساس همدردی کنیم… احساس می کنیم با هم ارتباط و درک داریم.” فراتر از آن ارتباط عاطفی، چهره ها به افراد کمک می کند تا به شغل شما و پیشنهادی که در دسترس دارید ارتباط برقرار کنند. آنها به عنوان پلی بین عدم شناخت شما به هیچ وجه و اعتماد به شما با پولشان عمل می کنند. افراد و چهره های موجود در تبلیغات فیسبوک به ایجاد احساسات در زندگی کمک می کنند، نقطه تمرکز را متمرکز می کنند و بینندگان را ترغیب می کنند تا از نگهبان خود رها شوند. 

  • از چه چهره هایی می توانید در آگهی بعدی Facebook خود استفاده کنید؟
  • شاید شما یک متخصص باشید و مشتریان آینده نگر آن را تشخیص دهند. یا شاید شما مایل هستید که چراغ را بر روی کارمندان خود یا یکی از قابل تشخیص ترین مشتریان خود بدرخشید؟
از افراد و چهره ها استفاده کنید
از افراد و چهره ها استفاده کنید

8 –  تصاویر با فضای پس زمینه و سادگی زیادی داشته باشید

فضای پس زمینه و نقشه های ساده رنگی به پیام های شما کمک می کند تا تصاویر تبلیغاتی شما ظاهر شوند. آنها بیننده ها را به مهمترین اطلاعات جلب می کنند و هرگونه درگیری یا حواس پرتی غیر ضروری را از بین می برند. بیشتر اوقات، هرچه تصویر شما ساده تر باشد، می تواند چشم انداز شما را جذاب تر کند. در زیر استفاده از یک تیتر دو رنگ در کنار تصویر اولیه از چهره انسان ترکیبی بسیار محبوب هنگام صحبت از فیس بوک است.

9 – از فیلم استفاده کنید

برآوردهای فعلی پیش بینی می کند که تبلیغات ویدیویی تا سال 2019 مسئولیت 55٪ از کل درآمد تبلیغات را بر عهده خواهد گرفت. و با توجه به محبوبیت روزافزون فیلم در سایر شبکه های اجتماعی مانند Vine، Instagram و Snapchat جای تعجب ندارد.

حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی برای ایجاد کمپین هایی مانند اینها ندارید، هر کسی می تواند یک ویدیو ایجاد کند. یکی دیگر از راه های بسیار مؤثر برای بهره برداری از فیلم در تبلیغات تبلیغات فیس بوک، بهینه سازی تبلیغات خود برای “نمایش فیلم” است. با استفاده از این ویژگی، Facebook به طور خودکار مخاطبان سفارشی از افرادی که ویدیوی شما را مشاهده کرده اند ایجاد می کند. سپس می توانید پیشنهادات دیگری را به آن دسته از افراد دوباره بدانید که آنها به مارک شما یا مشکلی که شما حل می کنید علاقه مند هستند.

10 – به مزایا یا نتایج ضربه بزنید

دقیقاً مانند یک صفحه فروش، آگهی Facebook شما باید وعده نتیجه یا نتیجه ای را به چشم انداز شما بدهد. استفاده از مزایا، ویژگی ها و نتایج مدت هاست که راهی مؤثر برای بازاریابی محصول یا خدمات ارائه شده است. بهترین تبلیغات فیس بوک با هوشمندانه هر سه مورد را به روشی ظریف و در عین حال قانع کننده تحویل می دهد. مثال زیر از Freeletics از هر سه این عنصر استفاده می کند…

  • ویژگی ها: تمرین های کوتاه مدت و موثر با شدت بالا 
  • مزایا: در مدت 12 هفته مناسب شوید

در مورد مزایا، ویژگی ها و نتایج قبلاً در وب سایت خود به عنوان وثیقه بازاریابی فکر کنید. آنها ممکن است در هر مورد، در مطالعات موردی، توصیفات، صفحات فروش باشند. 2 یا 3 مورد از اینها که قدرتمندترین پیام را بر اساس گزاره ارزش منحصر به فرد شما ارسال می کنند چیست؟ آنها را در تبلیغ خود بگنجانید.

 

11- اثبات اجتماعی را درگیر کنید

اگر مارک شما از قبل شناخته نشده است، یا اگر در صنعتی کار می کنید که اعتماد به نفس برای تبدیل (مانند خدمات درمانی) ضروری باشد، اثبات اجتماعی برای تبلیغ شما یک ضرورت است. کمتر از 40٪ مردم به تبلیغات اعتماد دارند، در حالی که 92٪ به توصیه های افراد دیگر اعتماد دارند، حتی اگر آنها را نمی شناسند. در اینجا مثالی از صنعت بهداشت ارائه شده است که در آن از نفوذ اجتماعی CNN به عنوان اثبات اجتماعی استفاده شده است.

یک مثال قانع کننده دیگر از E-Gmat، جایی که آنها از یک شخص واقعی استفاده کرده اند و نتیجه واقعی آنها از استفاده از خدمات به عنوان اثبات اجتماعی است.

بنابراین از چه نوع اثبات اجتماعی می توانید در تبلیغات خود استفاده کنید؟ در اینجا چند گزینه وجود دارد. اعدادی مانند کاربران، نتایج، تأثیرگذاری یا مطالعات موردی تاییدیه های مشهور و خبره اخبار ذکر می کند رتبه بندی ها و بررسی ها گواهینامه ها

مقایسه  ROI فیسبوک  با بقیه  شبکه های اجتماعی
مقایسه ROI فیسبوک با بقیه شبکه های اجتماعی

12 – کنجکاوی شوخ طبعی و آشکار باشید

ما براساس احساسات خرید می کنیم و آن دسته از خریدها را با تفکر منطقی توجیه می کنیم. به همین دلیل است که طنز و کنجکاوی چنین ابزار قدرتمندی در زرادخانه تبلیغات فیسبوک شما هستند. آنها به شما کمک می کنند بلافاصله گزارش را با چشم انداز برقرار کنید و آنها را تشویق می کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر می توانید افراد را به تبلیغ و خندیدن، لبخند زدن، شوکه شدن یا تعجب آگهی تبلیغاتی خود بکشید، احتمالاً آنها را کلیک کرده و ببینند این همه هیاهو چیست. 

اگر در کارهای بازاریابی طنز فکر نمی کنید، کلاهبرداری دلار آمریکا را بررسی کنید. آنها به معنای واقعی کلمه کلیه مشاغل خود را در پشت فیلم های خنده دار و پیام های بازاریابی ایجاد کرده اند که با مصرف کنندگان در ارتباط است.

13 – یک تماس یا اقدام قانع کننده ارائه دهید

استراتژی تبلیغاتی در Facebook شما همه چیز درباره ایجاد پیشنهادی است که چشم اندازهای شما نمی توانند از آن امتناع کنند. فراخوانی به عمل بسیار خوب نوشته شده است، بنابراین به خوبی توسط تصاویر خیره کننده پشتیبانی می شود و به خوبی با اثبات پشتوانه اثبات این که آنها تنها با یک انتخاب باقی مانده اند، بر روی آن دکمه کلیک کنید. بهترین پیشنهادات و مکالمات به عمل چیزهایی با ارزش درک شده با مزایای کاملاً مشخص است که چشم انداز ها را در زمان مناسب در سفر مشتری خود جلب می کند. هر آگهی تبلیغاتی در فیس بوک شما باید دارای یک فراخوانی برای اقدام باشد، نه چند مورد، و کل آگهی باید برای جلب توجه آن عمل طراحی شود. بار دیگر کلید سادگی است، به آینده نگر خود کمک کنید تا تصمیم آسانی بگیرند. در اینجا مثالی از Snapfish آورده شده است. در چند کلمه اول که شما می دانید دقیقاً این پیشنهاد چیست، چه چیزی را بدست می آورید و اساساً فواید آن چیست. از آنجا به بعد، همه چیز این ادعا را پشتیبانی می کند.

به هدف کمپین فیس بوک خود بیاندیشید و یک فراخوان به عمل و پیشنهادی را ایجاد کنید که به دستیابی به آن هدف کمک می کند.

14 – پیش نمایش محصول

پیش نمایش محصولات یا عکس ها و فیلم های “پشت صحنه” راهی عالی برای قرار دادن چشم اندازهای شما در ذهن خریدار است. آنها فرایند فکر را برای خرید تسریع می کنند و به چشم اندازها کمک می کنند تا ببینند که اگر واقعاً چیزی از شما خریداری کنند، چگونه خواهد بود. اگر چشم انداز در لبه است و از خرید یکی از محصولات خود مطمئن نیستید، یک تیزر یا پیش نمایش می تواند آنها را از لبه نوک بزند. به عبارت ساده تر، این اعصاب آنها را آرام می کند و به آنها اجازه می دهد ببینند پیشنهاد شما چقدر خوب است. Dollar Shave Club دقیقاً مانند مثال زیر از پیش نمایش محصولات به طور مرتب در تبلیغات فیس بوک خود استفاده می کند.

از چه وثیقه ای می توانید برای استفاده در کمپین تبلیغاتی ( نقش تیزر در کمپین های تبلیغاتی ) بعدی فیسبوک خود، یک عکس روستایی و با کیفیت استفاده کنید؟

15 – از چندین نسخه و تست اسپلیت استفاده کنید

شما شگفت زده شده اید که تفاوت های ظریف چقدر می تواند بر موفقیت یک تبلیغ در فیسبوک تأثیر بگذارد. درست مانند هر شکل از بازاریابی، آزمایش و بهینه سازی هنگام اجرای کمپین فیس بوک بسیار مهم است. خواه نسخه، تصویر، تماس با شما یا هدفگذاری باشد، می توانید اثربخشی تبلیغ خود را از طرق مختلف آزمایش کنید.
حتی اگر این دو تبلیغات با هم تفاوت ندارند، نسخه اول با نرخ تبدیل 11.81 به پایان رسید، در حالی که نسخه دوم فقط نرخ تبدیل 8.55٪ داشت. تنها پایین آمدن این آزمون این است که تعیین اینکه کدام عنصر باعث تغییر نرخ تبدیل شده است به دلیل تغییر چندین عنصر بسیار سخت است. برای یک آزمایش دقیق تر، آزمایش یک عنصر در یک زمان، منطقی تر خواهد بود، بنابراین می توانید ترکیبی را انتخاب کنید که اثبات شده بهترین عملکرد را دارد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کمپین تبلیغاتی در فیسبوک، آنها را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارید، مرتباً عناصر کم فشار را به طور مرتب آزمایش و از بین ببرید.

می توانید عناصر طراحی مانند تصویر، عنوان، متن، توضیحات و فراخوانی را به عمل بیاورید. یا می توانید عناصر هدفمندی مانند قرار دادن تبلیغات خود، هدف قرار دادن مخاطبان، جمعیتی، جغرافیایی و متغیرهای دیگر را آزمایش کنید. تحقیقات آگهی فیسبوک نشان داده است که بیشتر شرکت ها فقط یک آگهی دارند، اما بهترین مجریان صدها نفر هستند.

16 – استفاده از تبلیغات چرخ و فلک را در نظر بگیرید

تبلیغات چرخ فلک فیسبوک راهی جدید برای ارائه چندین تصویر و پیشنهادات در یک آگهی است. برای برخی از مشاغل (غالباً شرکتهای تجارت الکترونیکی) ثابت شده است که آنها 10 برابر بهتر از تبلیغات معمولی هستند. بنابراین اگر می خواهید یک تبلیغ تأثیرگذار ایجاد کنید، ممکن است در نظر داشته باشید که تبلیغ چرخ و فلک فیسبوک را انتخاب کنید.

17 – بهینه سازی موبایل

تبلیغات موبایل فیس بوک 79٪ از کل درآمد کسب و کار آنها را تشکیل می دهد  و این رقم تعجب آور نیست زیرا 47٪ از کاربران فیس بوک فقط از طریق یک دستگاه تلفن همراه به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند. از آنجا که استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت های موبایل همچنان به اشباع بازار ادامه می دهد، بهینه سازی تبلیغات خود برای مصرف موبایل اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. تبلیغات شما چگونه به نظر می رسد در تلفن همراه؟ به عنوان نمونه به این تبلیغ موبایل از پی پال نگاهی بیندازید، آنها بسیاری از عناصری را که در این پست در مورد آنها صحبت کردم به طور موثری استفاده کرده اند و همه آنها برای موبایل بهینه شده اند.

وقتی صحبت از تلفن همراه در فیس بوک است، این سؤالات را از خود بپرسید.

  • اگر از متن تصویر خود استفاده کنم، آیا کسی کوچکتر از دستگاه تلفن همراه است، می تواند آن را بخواند؟
  • آیا چشم انداز اطلاعات کافی از متن درباره عکس تبلیغاتی من دریافت می کند؟

زیرا تمام متن های زیر تصویر بر روی تلفن همراه قطع شده است به جز عنوان.

  • آیا چشم نواز من به اندازه کافی برای دستیابی به چشم انداز برای متوقف کردن پیمایش کافی است؟ 
  • آیا هنوز مشخص است که چه اندازه برای تلفن های همراه کم است؟
با 19 مدل از انواع انیمیشن ها آشنا شوید

 

نتیجه گیری

تبلیغات فیس بوک فرصتی بزرگ برای مشاغل در سراسر جهان ارائه می دهد. سطح هدف گذاری و موقعیت یابی مخاطبان در دسترس تبلیغ کنندگان فراتر از چیزی است که تاکنون دیده ایم. اما فقط به این دلیل که این یک فرصت بزرگ نیست به این معنی نیست که آسان است. در حقیقت، دریافت ROI از تبلیغات فیسبوک کار سخت، آزمایش، تلاش های ناکام و هزینه صرف شده را می طلبد. اگر می خواهید این روند را میانبر کنید و شاهد بازگشت سریع سرمایه گذاری خود باشید، این 17 عنصر را در نظر بگیرید که در موفقیت صدها کمپین مختلف در گذشته نقش داشته اند. یا اگر این یک منحنی یادگیری BIG است.( سفارش تیزر یک دقیقه ای اینستاگرام )