تیزر تبلیغاتی تئاتر
08
فوریه

تیزر تبلیغاتی تئاتر

تیزر تبلیغاتی یک تکنیک است برای ارائه آگاهی و ترغیب مشتریان به سمت کالاها و یا خدمات عرضه شده. حال هر شرکتی که قصد ساخت تیزر تبلیغاتی را داشته باشد سعی می کند از تکنیک و روش خاص خود سلیقه ی مخاطبینی که قرار است برای آن ها تیزر را بسازد بشناسد و برای آن راهکار می دهد و طبق راه کارها سناریو نوشته می شود و پس از آن تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی می گردد. اصولا مردم دوست ندارند تایم طولانی را به تماشای یک تیزر تبلیغاتی تئاتر بگذرانند پس بهتر است زمان این تیزرهای تبلیغاتی تا جایی که ممکن است کوتاه تر باشد و هم اینکه بیشترین مطلب را در کمترین زمان به مخاطب ارائه دهد.

در تیزرهای تبلیغاتی چون به صورت همزمان صوت و تصویر پخش می شود، برای مخاطب از جذابیت بیشتری برخوردار است و همچنین این گونه تبلیغات به دلیل بیشتر دیده شدن، یکی از مناسب ترین فعالیت ها برای معرفی محصولات می باشد. این روزه شرکت ها، کارخانجات، استارت آپ ها، بنگاه های کاری و… همه نیازمند این هستند که خود را به مردم معرفی کنند و بهترین روش تبلیغات است. تبلیغات راه های مختلفی دارد از تبلیغات سینه به سینه به علت کیفیت کار و تولیدات گرفته تا تبلیغات مدرن و جدید که به صورت تیزرهای تبلیغاتی که در انواع مختلف مانند فیلمبداری، موشن گرافیک، انیمشن و تلفیقی می باشد.

در همه ی کشورها مثل کشورمان ایران شرکت های سازنده تیزرهای تبلیغاتی سعی بر این دارند که هر روزه با توجه به سلیقه مخاطب تیزرها را جذاب و دیدنی بسازند تا اثر گذاری بیشتری برای مخاطبان داشته باشد. تیزرهای تبلیغاتی برای رسانه های مختلف ساخته می شود. تیزهای تبلیغاتی یا آگهی های بازرگانی  معمولا برای این رسانه ها ساخته می شود، تلویزیون، رادیو، سینماها، سایت ها، فضای مجازی مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و…. شبکه های مجازی دیگر. بعضا برای پخش در تلویزیون های بزرگ داخل فروشگاه ها و پاساژ ها، پخش در کنفرانس ها و همایش ها و یا نمایشگاه های تخصصی که برگذار می شود.

عموماً هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار بالا است و این استراتژی برای محصولات خدماتی مانند تئاتر توجیه اقتصادی ندارد. اما با توجه به فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی در بین مردم ( اپلیکیشن اینستاگرام )  به راحتی می توان یک بستر رایگان برای نمایش تیزرهای تبلیغاتی فراهم نمود. قالب مردم ایران بیشتر زمان خود را در اینستاگرام به مشاهده پست های منتشر شده می گذرانند و این بهترین فرصت برای شروع یک استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام است.

(یک دقیقه زمان مناسبی است که شما تمامی حرفتان را در تبلیغات بزنید، در صفحه تیزر مسابقه اینستاگرامی بیشتر راجع به این صحبت کرده ایم.)

بازخوردها نسبت به تیزر تبلیغاتی تئاتر

بازخوردها نسبت به تیزر تبلیغاتی تئاتر
بازخوردها نسبت به تیزر تبلیغاتی تئاتر

یکی از مهمترین مسائلی که می تواند مخاطب یک تئاتر را چندین برابر کند، بازخوردهای مناسب و نظرات مثبت مخاطبین بعد از اجرای آن می باشد که ارائه این گونه نظرات از طریق پروفایل اینستاگرام مثل، میزان بازدید کاربران از پروفایل، قابلیت تشخیص اینکه چه شهر هایی از ایران و تمام دنیا به صفحه پروفایل مراجعه کرده اند، تعداد افرادی که نظرات و تیزر تبلیغاتی منتشر شده داخل اینستاگرام را ذخیره کرده اند، میزان ورودی به پروفایل از چه طریقی بوده است و چند قابلیت دیگر کمک میکند تا بهترین میزان بازخورد از انتشار تیزر تبلیغاتی (آموزش ساخت اینترو در اندروید ) مورد نظر، داخل پروفایل اینستاگرام شکل گیرد.

متاسفانه سالن های تئاتر در ایران حتی یک سردر مناسب برای تبلیغات ندارند و تئاترهایی که در سالن های خصوصی و کوچک برگزار می شوند، فقط پذیرای مهمانهای خصوصی و مخاطبان همیشگی خود هستند. عوامل تئاتر نیز به ناچار برای مطرح شدن کارشان از چهره های معروف و ستاره های سینمایی در تبلیغات اینستاگرامی استفاده می کنند. اگر تئاتری هر چند فاخر و با محتوی باشد، بدون در نظر گرفتن موارد مذکور قطعاً با صندلی های خالی بیشماری روبرو خواهد شد.

یکی از راههای ساده برای تبلیغات تئاتر پخش پوستر و عکس در میان هنرمندان و عموم جامعه می باشد که البته این موضوع هم نیازمند هنر گرافیک و خلاقیت عکاس در جذب مخاطبان می باشد. (مقالات تیزر تبلیغاتی، دید شما را نسبت به این نوع از تبلیغاتی باز می کند)

شرایط به شدت رقابتی ما بین اجراهای مختلف تئاتر در سطح شهر در حال انجام است و افراد تلاش می کنند تا هرطور شده دیگری را کنار بزنند و بتوانند نام خود را سر زبان‌ها جاری کنند. اگر تا به حال به اندازه کافی روی این موضوع دقت نکرده بودید به شما پیشنهاد می‌کنم سری به دنیای تبلیغات بزنید و ببینید آنها با چه سطحی از خلاقیت تلاش می‌کنند تا بتوانند حتی یک پله از رقیبان خود بالاتر بایستند. پس تبلیغات همچون یک نبرد دائمی است که هر کس تبلیغات خلاقانه‌تری داشته باشد در نتیجه بیشتر نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و در نهایت مورد حمایت آنها قرار می‌گیرد و می‌تواند به فروش بالاتر و بهتری هم دست پیدا کند.

کلیه موارد فوق این موضوع را برای ما روشن می کند که زنده نگاه داشتن یک فعالیت هنری و یا برند تجاری بسیار پیچیده‌تر از تفکر یک شخص معمولی است. طراحان تبلیغاتی در شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم از مدت‌ها قبل روی کلیه مفاهیمی که قرار است در تبلیغات بگنجانند تخقیقات گسترده ای را به انجام رسانده اند چراکه قرار است نتیجه زحمات آنان تاثیر مستقیمی بر تنظیمات فعلی بازار داشته باشد. همین پیش‌بینی‌ها و محاسبات خاص و هوشمندانه است که موجب می‌شود مشتریان به سمت محصولات ویژه جذب شوند.

تبلیغات در هر صورت خود به عنوان شکلی از ایجاد ارتباط هدفمند از دیربازمورد توجه کلیه تولید کنندگان کالاها و خدمات بوده است و اهمیت آن روزافزون می باشد و می دانیم که توان ایجاد ارتباط هدف مند خود هنر است.

وجه تجاری و هنری تبلیغات تئاتر

وجه تجاری و هنری تبلیغات تئاتر
وجه تجاری و هنری تبلیغات تئاتر

وجه تجاری تیزر تبلیغات تئاتر زمانی اثربخش جلوه می کند که مخابره انسان به انسان بتواند اطلاعات و پیام را به همراه بهترین احساسات درونی انتقال دهد  است. در واقع انتقال حسی است که ارزشها را نیز میان انسانها مخابره می کند. به نظرمیرسد هنرمندی که مسئول هنری تبلیغات تجاری ست اگر بخواهد بازخور مناسب از مخاطب بگیرد و رفتار مصرفی مورد نظر را ایجاد نماید باید به اجتماع مردمی متوسل شود. این همان مسیری است که شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم با کادری مجرب و عوامل حرفه ای توانسته است پیوند عمیقی میان آنها ایجاد کند.

کسی که وجه هنری تبلیغات تئاتر را پی می گیرد باید قبل از تولید وخلق آن، به حس زیبایی شناسی خود دست پیداکرده باشد. لازمه رسیدن به چنین مرحله ای از شناخت، مطالعه وبررسی مخاطب ومحیط میباشد. ساده ترین تعریف زیبایی نیز هماهنگی است. کسی که تبلیغات تئاتر را انجام می دهد می بایست به آن اثر زیبایی وهماهنگی ببخشد وبعد آنچه راکه درون خوداحساس می نماید به مخاطبین بازار هدف منتقل نماید. برای این انتقال می توان از اشکال و وجوه مختلف هنری وتبلیغاتی استفاده کرد و از رسانه های مختلف به عنوان ابزارهای مناسب اینکار سود برد.

همه آن چیزی که باید راجع به عکاسی دیجیتالی در شب باید بدانید

افرادی که آگاهی لازم را در ساخت تیزر تبلیغاتی تئاتر ندارند در درجه اول به غلو کردن و بزرگنمایی اکتفا می کنند. هیچ چیز به اندازه تبلیغات غلو شده اعتماد را از بازارهای هدف نمی گیرد. زیرا وقتی مخاطب تئاتر مورد نظر را می بیند و آن را با تیزر تبلیغاتی غلو شده مقایسه می کند، احساس ناخوشایندی به او دست می دهد و این احساس درونی خود را از طریق مخابره انسان به انسان به دیگران نیز منتقل می نماید. حال تمام هزینه ها و زحمات تبلیغاتی، با یک پیام ناخوشایند در شبکه اینستاگرام تحت الشعاء قرار می گیرد.

تبلیغات اساسا به مفهوم به رخ کشیدن وخودنمایی نیست. چرا که بعد از هر به رخ کشیدن منت گذاشتنی وجود دارد و در نهایت منجر به خدشه دار شدن روحیه مخاطبان می شود و در این صورت هر چقدر هم تلاش کنیم ارتباط و حضور آنها با ما غیر ممکن می شود.

احساسات انسانها معمولا توسط خانواده وجامعه و مدرسه و…مهار شده وسرکوفته می شوند.اما وقتی ما اثری هنری رامورد تامل قرارمی دهیم فورا احساس رهایی میکنیم ونه تنها رهایی بلکه احساس قوت و تعالی هم داریم که یک تیزر تبلیغات تئاتر نیز بایستی این ویژگی آزاد سازی را داشته باشد. احساساتی گری نوعی رها ساختن احساسات است که کاربرد آن در تبلیغات تئاتر نیز بسیار موثر است. همانگونه که هنرمندان بزرگ و واقعی در انتقال حس خود توانمندند هستند و اینکار را چنان انجام می دهند که موج این انتقال بسیار وسیع است وماندگار می شود، در عرصه تبلیغات هنری نیز باید این فرآیند شکل گیرد.

تیزر تبلیغاتی برای تئاتر در واقع ساخت یک نوعی از فیلم کوتاه است که با ذهنیت بازاریابی و هنری همراه می باشد. بازاریابی از این لحاظ که بتوانیم تئاتر مورد نظر را به درستی به مخاطب معرفی نماییم و تفکر هنری یعنی قابلیت طراحی داستانی معماگونه برای مخاطب. اگر تیزر تبلیغاتی تئاتر نتواند جلب توجه مخاطب را ایجاد کند، به راحتی فراموش می شود.

در تیزر تبلیغاتی تئاتر هم ایده خلاق لازم است و هم ساختار مناسب. شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم تبلیغات موثر همراه با سبک هنری فراخور حال مخاطبان را در دستور کار داشته و ایجاد مشتریان بالقوه و وفادار برای هر تئاتر را بزرگترین خدمت خود به این جامعه هنری می داند.